مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

سلامت رفتار سازمانی افزایش رضایتمندی شهروندان را در پی دارد

ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان بر نظارت مستمر برای پیشگیری از جرم و تامین سلامت اداری تاکید کرد و گفت: اجرای دقیق راهبردهای پیشگیرانه در گسترش سلامت رفتار سازمانی موجب افزایش رضایت مندی شهروندان با محور اجرایی کردن مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری است.

روح الله خدابنده لو امروز (یکشنبه 2 دی ماه) در جلسه استانی سلامت اداری که با حضور مدیران و کارشناسان این اداره برگزار شد، نظارت بر نحوه عملکرد و خدمات دهی مراکز تحت نظارت را از ضروریات بیان کرد و افزود: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری جلسات آموزشی، آشنایی با قوانین و مقررات است که باید در همه امور به کار بگیریم.

وی آشنایی با قوانین را از عناصر مهم کار کردن دانست و بیان کرد: کنترل و کاهش فساد و سالم سازی مجموعه، تقویت شناخت و جلب اعتماد و حمایت عمومی از برنامه های ضد فساد، ترویج و نهادینه کردن تفکر و عمل پیشگیرانه در حیطه مسئولیت سالم سازی دستگاه از چشم انداز ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزایش بهره وری و میزان اثربخشی و کارایی دستگاه ها، شفاف سازی قوانین، مقررات، فرآیندها و عملکرد در بخش خدمات، پاسخ گویی بدون تبعیض همه دستگاه ها به درخواست خدمات مراجعان، حاکمیت قانون بر عملکرد همه دستگاه ها و تعامل بین آنها و خدمت گیرندگان و ... را از اهداف قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد عنوان کرد.

خدابنده لو خاطرنشان کرد: علاوه بر نظارت های درون سازمانی که از طریق کارشناسان حوزه های تخصصی در سطوح شهرستان، استان و کشور انجام می شود، مراجع ذی صلاح برون سازمانی نظیر اداره بازرسی، دستگاه قضایی و ... نیز در راستای ارزیابی نوع خدمات و فعالیت ها به صورت متناوب بر عملکرد مراکز و موسسات نظارت دارند.

وی مسئول یادآور شد: همه شهروندان می توانند با شماره 1482 به صورت رایگان و بدون پیش شماره تماس گرفته و بهزیستی را در امر نظارت و ارتقای کیفی ارائه خدمات یاری رسانند.

انتهای پیام

نظرات

captcha